Turkusowo


Hej:)
Przedstawiam Wam dzisiaj świąteczną kartkę ,całą w kolorze tukusowym, bądź - jak kto woli - mintajowym. Powstała z mojego najbardziej ulubionego arkusza z kolekcji Mint Rustic Christmas .Dołożyłam kilka tekturek, a niektóre z nich pokryłam turkusowym, brokatowym splashem od 13arts.
Na tekturowym wianku znajdziecie perełki - miętowe w płynie od Cadence - polecam,są niezwykle płynne i przyjemne w użyciu.

Hi!
Sharing my christmas card today, whole is turquoise, or - as you prefere - mint . It's been made with my most favourite sheet from Mint Rustic Christmas collection. I added a few chipboards, some of them  covered with brocade turquoise Splash from 13arts. On the wreath you can see mint pearls from Cadence - I really love them! They're so nice and soft.





Mam nadzieję, że nie przejedliście się tym turkusem?  ;) Pasuje Wam do świątecznych prac ? 
Jeśli wolicie inne kolory - na przykład styl eco - przypominam Wam o naszym wyzwaniowym moodboardzie !  

Hope, you don't have enough of this colour? Do you like it in christmas works?  If  you prefere another colours - for example  eco-style - join us with this moodboard challenge!




Zdjęcie użytkownika Natalia Kuzak.

Użyłam :

Papier do scrapbookingu - Mint Rustic Christmas 01-02

Bordery 01 - Christmas Laces

Skarpety małe

Ramka z osrokrzewu z kokardą

PEREŁKI W SZTYFCIE 25ML - MIĘTOWY

Splash Ink - turquoise glitter / turkus brokatowy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger