Tajniki scrapbookingu - Kurs na wiosenną kartkę

Witajcie :)
 
 Tą karteczką przywołuję wiosnę ;) 
i pokazuję krok po kroku jak ją zrobić. 
Zapraszam :)
 
Potrzebujemy: bazę kartki, klej, taśma dystansowa, rameczkę z tekturki, sizal, tusze w 3 kolorach, kwiaty i oczywiście papier - ja użyłam UHK Gallery - Provence.
 
Moja karteczka będzie z 3 warstw - pierwsza warstwa jest o 3mm mniejsza od bazy kartki, każda kolejna mniejsza o 1 cm. 
Papier postarzamy na brzegach i tuszujemy brązowym tuszem.
Pierwszą warstwę naklejamy na bazę. Drugą podklejamy taśmą dystansową 2mm, trzecią 1 mm.
 Naklejamy na bazę. Motyw lawendy przykleiłam klejem tylko po środku, boki uniosłam do góry.
Z sizalu formujemy koło i naklejamy na kartkę.
Listki na naszej rameczce, listki z tekturki i te wycięte z papieru tuszuję zielonym tuszem.
Rameczkę podklejam taśmą dystansową 2 mm, żeby nadać przestrzenności naszej karteczce.
Naklejamy na sizal. W kilku miejscach dodałam dodatkowe listki z tekturki. Na taśmę dystansową dałam troszeczkę kleju na gorąco, żeby rameczka jeszcze lepiej się trzymała.
Dodajemy napis.
Naklejamy kwiaty. Rozwodnionym fioletowym tuszem chlapiemy naszą karteczkę. To samo zrobiłam z tuszem w kolorze zielonym.
I to już koniec :) proste prawda ? :)
 
 

 


 


 


 


 


 
 
 
Ze sklepiku użyłam:
 
http://www.egocraft.pl/produkt/771-provence-zestaw-papierow

http://www.egocraft.pl/produkt/809-ramka-okragla-wer-2-among-the-myrtles

http://www.egocraft.pl/produkt/810-zestaw-kwiatkow-z-galazkami-among-the-myrtles
 
 
 
Pozdrawiam
 
Ania 
 
 



8 komentarzy:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger