Marynistycznie- Podane z pomysłem

Witajcie 
Wczoraj inspirowałam was marynistyczne dla młodego miłośnika morza i rybek a dziś coś dla nieco starszego wilka morskiego.
Wiem, że wykonanie kartek męskich czasem stwarza problemy nam kobietą, więc dzisiaj chciałam wam pokazać, że jest to możliwe i wcale nie jest, aż tak skomplikowane.


Pudełko które ozdobiłam papierami UHK Gallery znajdziecie w dziale naszych baz wraz z papierami z tej kolekcji...w centralnym punkcie umieściłam duża tekturkę marynistyczną na plastikowym wieczku od serka dla uzyskania efektu shaker boxa.

Do środka  pudełka wykonałam kartkę w podobnym marynistycznym stylu z wykorzystaniem pozostałych elementów z kolekcji.




A w nasze pudełka egoCraft poza kartką zmieszczą się również czekoladki.


Ze sklepu użyłam:











Pozdrawiam weekendowo
Agnes



4 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger